Mavisayse bişey diyemiyorum çünkü aynı Dr mu olur Dr gününde mi olur bilmiyorum burda okuduğum kişilerin daha uzun ama benim kısa sürdü yalnız şu da var bebeğin pozisyon ve hareketine göre sanırım süre kisalip üzüyor 19-20 de daha uzun sürüyor 22 daha kısa çünkü bebek büyümüş herşeyi daha net gozukyor diye biliyorum barış büke varmış 40-50 dk yaziyorlar onu da anlamadım yani nasıl o kadar uzun sürebilir bilmiyorum