MinikEkran Alsancak ne da girdim sanırım 22 haftaliktim şuan 32 olmak üzereyim ya da olduk bilmiyorum geç döllenme karışık haftamız geçen hafta ata sağlığa gittim hiç kan değerlerime baktiramamistim çünkü devlette sürekli farklı Dr a denk geldim hep aynı Dr bulamayınca cuma kan verdim aile hekiminden yarın alicam bı diyorum alıp direk ata sağlığa gideyim çünkü 10 gün iicnde ücretsiz bakması gerek bı de diyorum devlete gideyim karar veremiyorum siz kaç haftaliksiniz