Gokcekatun_ Valla ne kullanırsan kullan canım eğer senin yapında varsa her türlü çatlarsın.. Tatlı badem yağı kullandım. Yetmedi bio oil aldım, lierac aldım inan hepsini aynı anda kullanıyorum ama yok yani, her türlü derin derin çatladım.. Naparsan yap, istersen milyar dök kesinlikle yapı meselesi olduğunu düşünüyorum.. 26.haftama gircem şimdiden E 5 karayolu gibi göbeğim 🤦♀️🤦♀️🤷♀️