Glcn22 Gokcekatun_ bio-oil aktardan yağ karışımı nemlendırıcı krem sürdüm hep 34. Hafta sabah bi kalktım karnım 5 çizgi çatlak bna merhaba dıyodu 😂🤷🏻♀️ Doktorumun da dedıgı gıbı vucudun çatlamaya musaitse kremler boş 🤦🏻♀️
Ays0 Gururunannesi kalçamın arası çatlak inanmakta çok zorlandım ama resmen kalçamın arasına kadar genişlemişim😂😂
melisa_ozgur_46 Ays0 benimde basen popo aman allahim inanamadim daha bugün gördüm popo yu şok oldum kirmizii kırmızi hemde napacaksam😁
Senaatesevgin Ays0 katiliyorum bende gobegim Normal de de olmasina ragmen kremledim yagladim ama catlaklarim yine oldu malesef olacak olduktan sonra oluyor
Ulkukapusizoglu Bio oil kullanıyorum Lierac aldım ama nemlendirmesi çok kötü geldi bana kremler boş en güzel nemi yağlar sağlıyor.
Avokadoo @Ays0 aynen oyle 13 de catlar mi insan ya aninda basladim catlamaya sabah ogle aksam hindistan cevizi yagi suruom ama hala devam edio catlama
Hafizeplt Gokcekatun_ bio oil kullanıyorum at kılı fırçası ile uyguluyorum 34+2 deyim henüz çatlak yok.. 54 kilo ile hamile kaldım 65 kiloyum kilo ile alakalı da olabilir
tugbakaragul Gokcekatun_ Canım ben bi-oil çatlak önleyici bakım yapını kullanıyorum 4. Ayımdan beri şu an 6.5 aylığım herhangi bir çatlama yaşamadım memnunum. Yorumlarıda çok güzel bakmak istersen bir bak 😊 Fiyat olarak biraz maliyetli ama bereketli bir ürün.
Denizzz88 Gokcekatun_ bebek yağı ve hindistan cevizi yağı sürdüm ben ara ara bi gün birini bi gün birini sürüyordum hiç çatlağım olmadı
Redpepper Lierac, zeytinyağı, kakao ve hindistan cevizi yağlarını karışık kullanıyorum,33. Hafta çok şükür birşey yok
Bayraktarn Badger marka kullanıyorum içeriği tertemiz ve sürdüğünüzde kıyafetlere bulaşmıyor çok memnunum
Kubrakynk Gururunannesi benimde sürmedigim krem kalmadı Konya ovasının susuz kalmış hali 🤦🏻♀️ Nasıl geçecek bu catlaklar
Duygufidann Ays0 evet bende çok kullandım yağlar kremler ama her taraftan çatladım yapı meselesi 🤷♀️😂
Rmkb Badem yağı tatlı ama birde bebek yağı kullandım bence ne kullandığın değilde sık sık nemlendirmek önemli
Zezz Gokcecelik bende liarac kullaniyorum 33 hafta catladim ama yinede sürüyorumm siz kac kilo aldiniz ve kacinco haftasiniz 5 kilo aldim ben
Gizemmnurt pinartonguc Valla başla derim benim 22 haftalığım benim baya var çatlağım zeytinyağı kullanmaya başladim erken başlamak herzaman iyidir tabi herkezin bir olmuyir vücut yapisi ama erken başlamak iyi bence ben pişman oldum ya erken başlamadığıma🍁🤗