-Selma- Ben kilo almadım ama hiç göbegim yoktu şimdi 9aylık gibiyim sadece badem yagi kullandım cok az tuylenme yaptı ama sıfır catlak, öneririm 👍
habibe23 -Selma- Bende sürekli badem yağı ve bebe yağı kullandım. Sonuc 35.haftada harita gibi çatlaklar yani ben 2 gün hiç kullanmadım o ara oldu galiba sonradan farkettim 🤷
bchsnt Gokcekatun_ lierac kullanıyorum + bio oil yağı kullanıyorum 33. Haftamdayım henüz çatlağım olmadı inşallah olmaz da
Mviekran Gokcekatun_ lireac bio oil hindistan cevizi yağı hepsini kullandım lireacın 4. Paketi falan hatta sonuç “37. Haftada çatlak” 🤦 hiç beklemiyordum birden bire oluyor derlerdi inanmazdım doğruymuş
Deletedmom23234 Kızlar çatlaklarınızın rengi pembe ise lierac yağ kullanın çatlak görünümünü minimuma indiriyor 😍
prensannesi37 Gokcecelik evet bende onu kullanıyorum çok memnunum ama ne yaparsak yapalım vücutta çatlama oluyor hormonlar değişiyor rahim büyüyor damarlar genisliyor derken vücutta çatlama oluyor yani hiçbir krem işe yaramıyor
BelisMelis41 Gokcekatun_ ben işk başta mustela kullandım ama baktım ki cok nemli tutmuyo. Bende zeytınyagı kullanmaya basladım o gayet iyi 2 gün bile nemli duruyo :)
Parsss Gokcekatun_ öncelikle bol su içmek ve ürünleri düzenli kullanmak ben bıo oıl ve ıncıa kullanıyorum
Gizemnurr Arkadaşlar ben neler sürdüm neler lierac ondan tutun da bebe yağına kadar ama malesef yapınızda varsa çatlıyorsunuz o kdr harcadıgımm paraya yazık dedım hep kendı Kendıme 😂😂 karnım harita gbı malesef resmen yırtılıyorum
dakpinar- Gokcekatun_ bu biraz genetik sanırım canım ama insan yine de denemek istiyor, ben dün lierac ve bio oil sipariş ettim ikisini birlikte kullancam ve kantaron yağını da kullancam 🐣
DilaDilara Haftadayım öğrendiğim ilk günden beri Lierac ve Boom butter vücut yağı kullanıyorum, fakat lierac’ım bittiğinden beri susam yağı, bebek yağı, Hindistan cevizi yağı kullanıyorum sanki bunlar etkili gibi geliyor daha güzel yumuşatıp nem veriyor doğal ürünler beni daha memnun etti, doktorum lierac kullan diğerleri yumuşatır ama çatlağı önlemez demişti,, lierac biraz yapış yapış his bırakıyor, asıl doğumdan sonra kullanmalısın diyorlar bilgisi olan yazabilir mi ? (Bu arada hiç çatlağım olmadı ama lierac kullanıp çatlayanda çok sanırım tamamen yapı meselesi)
btuban Gokcekatun_ merhaba lierac kullanıyordum çatlamaya başladım biooile geçtim. Bir çok kişidende Hindistan cevizi yağının içine E vitamini eklediklerini iyi geldiğini duydum