Gokcekatun_ Güvenilirliğini bilmediğim ürünlere çul dolusu para ödemektense içeriğine vakıf olduğum yağları(kakao,hindistan cevizi,kantaron,acıbadem ve zeytinyağını) ekletip aktardan hazırlattım. Bir de içine e vitamini ampül eklettim. 80 lira gibi bi ücret verdim. Doğumdan sonra dahi yeter 🤗