nesrin1985 normal mi yaptınız sezaryen mi acaba? Bir de som 2 gün kullanmamışsınız korkmadınız mı bebeğe bir şey olur diye? Benim de 16 günüm kaldı da korkuyorum 1-2 gün kala bırakırsam kalbi durur mu diye? Bir de Doğum sonrasında da devam ettiniz mi iğnelere