Berkos Clexsan iğne kullananlar.. -Bugün aldım fiyat olarak 146 tl ve içerisinde 10 adet var.. Doğru değil mi? Ayrıca koldan demiş eczacı doktorum göbek dedi nasıl uygulayacgm??yardımcı olur Musunuz
Enesefe Berkos ben ilk aylarda beri kullanıyorum doktorum bana rapor çıkarttı raporla alıyorum ben fiyatını bilmiyorum
Seldaayl Berkos o kadar pahalı olması mümkün değil. Reçetesiz mi aldınız? Ben 4 aya kadar göbekten vurdum. Sonrasında hep bacaktAn. Koldanda olur ama göbek ve bacağı öneriyor doktorlar.
Rabia42 Berkos cnm sigortam veya sosyal guvencen yokmu bnm vardı dokuz kutuyu 35 e alıyordum şimdi sosyal guvencem yok dediğin gibi 146 ₺ ye alıyorum bı kutu ben ilk 12 hafta göbek ten vurdum sonraki 12 hafta kol şimdi yine kol 😊 kalçaya cesaret edemedim
Enesefe Berkos doktoruna şöyle canım onlar sana bir kağıt hazırlıyor lar sen onu rapor odasına götürüyorsun orda onaylıyor lar
Babies16 Berkos onu dr yazarken raporlu diye yaziyor siz ozel bsiey yapmiyorsunz dr unuz oyle recete ediyor.arayip rica edin bence oyle yapsin igneleride iade edip tekrar alin
Berkos Seldaayl sigortam yok şuan ondan galiba o fiyatta.. bu çaresi yok mudur siz ne kadara alıyorsunuz
Berkos Rabia42 aynen canım sigorta yok.. heyet raporu için nereye başvurmam gerek özel has normal dev hastanesi falan yapar mı
Seldaayl Berkos Canım fiyatını hatırlamıyorum ama 3 kutusu 50 tl yi geçmiyor. Sigortayla alakalı olabilir mi hiç bilmiyorum. Ben rapor felan da almadım. Doktorum yazıyor. Bende reçeteyle gidip alıyorum. Ayda 3 kutu bitiyor zaten hep o fiyata alacaksan zor. Allah yardımcın olsun
Sakvsr Berkos canım ücretle almana gerek yok uzman doktor yeterli kadın doğumcular kardiyologlar çıkarıyo raporu
Berkos Enesefe bunun için doktora ne demem gerekiyor tam açıklar mısın canım ona göre bir yol izliyim birde devlet hastanesi mi özel has ya da fark etmez mi
Enesefe Berkos doktoruna de ki ben eğer bu iğne yi devamlı kullanacak sam bana rapor çıkarabilir misiniz diye şöyle o seni yönlendirir canım özel veya devlet farketmez
Berkos Seldaayl evet sigortalılara öyleymiş.. benim şuan sigortam yok ondan sanırım bu şekilde.. eğer böyle olursa çok fazla gelir ağır gelir
Furkan35 Berkos bana devlet hastanesinde doktorum yazdı ben rapor istiyorum deyince aradan yarım saat geçince eczane sistemine düşer dedi ve hiç para ödemedik
Furkan35 Berkos rapor yazdıracaksınız ben tek kuruş ödemiyorum. Göbekten yapıyorum en başından beri son 16 günümüz kaldı inşallah
Furkan35 Berkos ben öğretmenim emekli sandığına bağlıyım ama herkese rapor çıkartılıyordur bence. Heyet değildi sadece tek bir doktor yazdı
SerpilzgrBiil Sigortanız olmadığı için raporda olmuyo ücretli almanız gerekiyo diye biliyorum.ama sigortası olmayanlar için ssknın bazı önlemleri var uygun fiyatla sigorta yapılıyo bi ssk ya basvurun bence ücretli altından kalkmak biraz zor
BaharCihangir Berkos rağor cıkartılıyor neden ücretle aldınız doguma kdar kullanacaksınız büyük ihtimalle igne on günde bitiyor 🤭 doktorun sekreterine söyleyin Aten siz söylemeden cıkarmaşarı lazımdı 👍