rabiiaaaa Baby nest alanlar, yıkaması nasıl oluyor acaba bende aldım ama makinada yikansa bişey olur mu acaba ?
SerpilEsra rabiiaaaa 30 derecede 15 dk yikadm tozu gitse yeter. Ama benimkinin modeli ters sonra farkettm yoksa cok guzel🥰
emiras59 rabiiaaaa bende bimden almıştım yıkadım 30 derecede pamukları toplandı biraz ama kuruyunca düzeldi
Didemmmmm htcsrtymc bende anne yanı yatağı, zıbın, cam biberon, Müslin örtü, diş kaşıyıcı, emzik aldım. Küvet istiyordum ama 2 tane gelmiş hemen almışlar
Parsss Didemmmmm ben az önce gittm ortalıkta yoktu kasıyerlerden bırı bı kadınla baya muhabbet ettı baktım kasadalar kuvet seti almış resmen saklamışlar yani tanıdıgına sattı gozumun onunde ben almıcaktım zaten de bununda yasak oldugunu sanıyordum
Minikmucizem10 Küvet seti ağız mendili aldim çoğu şeyi bitirmişler di birde kalabalık olduğu için insan girip alamiyorda güzel şeyler vardi ama malesef
tugbao htcsrtymc ben babynest aldım sadece, deseni vs. o kadar güzel ki 💕 60 liraya bedavaydı. diğer herşey yağmalanmıştı tabi 🤣
Taze1anne htcsrtymc Benim de babam almış bugün memlekette. Doğuma yanlarına gideceğim hazır dursun diye alıp koymuş. Çok güzel diyorlar 🙈🥰
Didemmmmm Parsss bende ayırmak yasak diye biliyordum ama ayıran ayırmış. Kısmet değilmiş başka şeyler aldı m😉
Deletedmom23234 Senem81 Neyyy😲😱 bu kadar uygun olacağını hiç tahmin etmemiştim keşke sabah bende gitseydim🥺
Senem81 Deletedmom23234 ben daha yeni gittim aldım kimse almamış 🤭bence uygun dışarıda daha pahalı Müslim bez falan sert değil di hastane çantama koyucam
Senem81 htcsrtymc yatak aldım 59 TL nevresim aldım 59 TL Müslim bez aldım 12 civarı falandı 2li alt pijama aldım onu bilmiyorum fiyat olarak iyi dışarıda daha pahalı alacaklara da fiyat bilgisi olsun 🤗
Senem81 Merve0102 valla kundak için güzel oluyor dediler çok işe yarıyor diyorlar dogum yapan kişiler ne olur ne olmaz bana sorarsan al uygun bulmuşken 😄
aybkaslan Merve0102 Benimde kış bebeği Aralık da doğum yapcam ama 6 tane müslinimiz var çünkü çok kullanışlı aklınıza gelen her alanda her şekilde kullanılıyor onun için ben çok aldım ☺️
Sunay10 Merve0102 çok kullanışlı ister yazın üstüne at ister kundak yap ister duştan sonra silmek için kullan ben kumaşçılardan aldım çok uygun renk renk kenarına makina yada elde tuttur süper