[silindi] KevserPkrcn sanirim tehlike dogumda degil gebelikte oluşuyor arkadasmds vardi 7. Ayinda cıktı ve sadece çiğ sebzeyle beslenebildi doguma kadar sizin gününüz tamamlanmis neredeyse endiselenmeyin insaallah saglikla kavusursunuz
Bebitox KevserPkrcn neyseki dogumunuz yakın ciddi bir durum aslında ama sizin için tehlikeli degil görümcem 7.ayı bitti fark edildi ve hemen bebegi aldılar bi sıkıntı çıkmadı erken fark edildi ve bebek hemen alındı sizinde inşallah bir sıkıntı olmicak korkmayın
KevserPkrcn Bebitox bu enzim yükselmesi ne zaman başladı bilmiyorum daha önce çıktı mı zarar verdi mi kafam da soru işaretleri
bsrasvn KevserPkrcn 36 +5 günlük Bende pupp hastalığından şüpheleniyordum ama safra asitleri baktir diyince korktum allahim hepimizden yardımcı olsun
Bebitox KevserPkrcn yemenizden kaynaklıymış öyle demişlerdi ekşi acı tuzlu cips çit köfte kızartma bu tür şeyler yükseltirmiş görümcemin doktoru hep kızardı dinlemedi oda yedi sürekli sonuç böyle oldu birden olan bişey degil yani zaten herkezde var bu ama hamilelikte bebegin yerini daralttıgı için tehlikeliymiş
Bebitox KevserPkrcn korkma bebege zararı olmuyor tek zarar bebegin yerini daraltıyormuş zaten kötü bişey olsaydı olurdu bebege demekki siz son zamanlarda dikkat etmemişsiniz oyüzden olmuştur ama gününüz tam sizede bebegede bişey olmaz korkmayın
Twinsss KevserPkrcn benimde karaciğer enzimim yüksek çıktı son testte. Doktorum baharatlı, yağlı gıdaları çok tüketme, hazır gıda tüketmemeye çalış dedi. Bu kullandığımız hormon ilaçları da biraz yükseltebiliyormuş bir sonraki testte tekrar bakalım dedi.
KevserPkrcn Twinsss enginar ye dedi pazartesiye kadar enginar ve Alabaş yicem sonra tekrar test yapıcak işte düşerse iyi bakalım sonuç ne olacak
0602 KevserPkrcn bir akrabam 11 haftalık hamile ve karaciğer enzimi yüksek çıktı bir sorun olurmu doktoru dahiliye bölümüne yönlendirdi oda detaylı ultrasonla bakıcağını söylemiş
Littlespy KevserPkrcn ggt niz biraz yüksek çıkmış sizin ama diğerleri aşırı yüksek değil inşallah beslenme ile düzene girer. Benim alt 401 ast 203 safra asitleri 85 çıkmıştı 3 gün hastanede kaldım ve 3 hafta içinde düştü şu an alt 51 ast 24 safra asitleri 18 oldu. Biraz daha düşmesi gerekiyor benim. Ama sizin beslenme ile düzene girer gibi. Doktorum bana bol bol su iç diyor su da çok işe yarıyor gerçekten.
Twinsss KevserPkrcn aynen canım, yağlı ve baharatlı da tüketmemeye çalış. Paketli üründe aynı şekilde. İnşallah düşer değerin.
KevserPkrcn 0602 detaylı ultrasonda belli olur bence, inşallah bir şey olmaz erken teşhis olmuş dikkat etmesi gerekiyor yemeğe içmeye zaten doktoru söyler kesinlikle endişe etmeyin inşallah sağlıkla güzel alırız kucağımıza
KevserPkrcn Littlespy çok teşekkür ederim inşallah düzene girer 🥺 pazartesi tekrar teste gireceğim bakalım
Prlkelif 😔dün kontrolüm vardı benimde karaciğerimde sorun varmış dahiliyeye gönderdi yazınızı okuyunca endişe ettim çünkü kollarımda bir anda kızarıklıklar oluşmuştu ve genelde kaşıntı oluyor inşallah kötü bir şey çıkmaz
KevserPkrcn Prlkelif endişe etmeyin korkmayın inşallah düzelir bende korktum güzel düzenli beslenme ve su ile hallolur inşallah dikkat edersek sıkıntı çıkmaz içiniz ferah olsun