KevserPkrcn bende aynı riskteydim ama alt sınırda olduğum için ucuz atlattık. Senin in değil bebek için riskli bir durummuş bu. 37. Haftadan sonra bebekler çok önemli bir sorun olmadığı sürece küveze alınmıyor. İçin ferah olsun sen iyi ol iyi düşün ki bebeğine iyi olsun. Sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah rabbim 🙏🏽 🧿