Karaciğer enzimlerim yüksek çıktı. Kaşıntı ile başladı bugün tahlil yaptırdım 38.1 im ve moralim çok bozuk yükselirse doğuma alacak beni yaşayan var mı ? Bebek için sıkıntı yok fakat benim sağlığım için iyi değilmiş önerilerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum için çok huzursuz.