Semy BEBEĞİM İÇİN ENDİŞELİYİM. KORKUYORUM. HAYKIRMAK İSTİYORUM.
Dünyada prestijimiz yerlerde zaten ama Türk vatandaşı olarak kendi ülkemde bir Suriyeli bir Afgan tatile gelen bir turist kadar değer görmediğim için ÖFKELİYİM.
Benim doğama, hayvanıma, insanıma katliam da bulunan her türlü iç dış etkilere ÖFKELİYİM. Bu kadar şey olurken bunlar karşısında parmağını oynatmayana yemeğini saraylarda altın tepside yiyenlere ÖFKELİYİM.
Hala bunu görmeyen görmek istemeyen herşey dört dörtlükmüş gibi gözünü kulağını kapatan koyunvari insanlar yüzünden ÖFKELİYİM. Düşmanını önce kendi içinde arayacakmışsın ve bizim düşmanımız belli dediğin gibi KAHRETSİN!!!