Kubra_K Semy [url=https://www.hizliresim.com/1i1ti1m][img]https://i.hizliresim.com/1i1ti1m.jpg[/img][/url] Şu açıklamadan sonra bütün umudumu kaybettim.. allahtan inançlı insanlarız da ahirete güveniyoruz sadece..
Semy Akkoyu aynen öyle ya. Gerçekten var ya ben eşimi hergün ugurlarken başına bişey gelecek mi diye düşünüyorum. Bunu ancak yaşayan anlar.
Akkoyu Semy ben ugurlayamıyorum senede sadece iki kere izne geliyor oda iki haftalığına mesela suan doğumumu göremicek bebeğini göremicek kısmetse 2022 agustosta batıda buluşcez
Kubra_K Semy ülkenin gençleri olarak okuduk, atanamadik hayatimizi ertelemedik evlendik umarım bilinçli nesiller yetiştiririz, çünkü artık ben yan gelip yatanların maaş aldığı bu düzende okumuş ama ev hanimi olmuş anne olduğum için üzülüyorum 🥺
Mom54755 Semy tabikidr bizim suriyede bi uzman asker tanıdığımız var aynn bu şekil demişti zorla götürmeleri hepsi yalan sadece tek amaçları var türk askerini polisini içeri çekip öldürmek zorla kaçırıp götürmek hepsi yalan kaç senedir var bu madem öyle zorla götürüyorlar bunlar bundan rahatsız neden hâlâ o partiye oy veriyorlar neden hâlâ onlar kazansın çabasındalar
Semy Mom54755 tabi ki öyle ya. Unutmadım ben çözüm sürecinde o şerefsiz halkın iki parmakla işaret yapıp teröristlere slogan atarken bizim garip askerimizin aralarından geçip gidişini. Bu ülkede unutmasın
Akkoyu Esraali teroristi öyle kafamıza göre vurmuyoruz . Kocam asker önümden geçiyor yada karşımda bana silah doğrultuyor ben vuramıyorum diyor yasak diyor ilk önce onun ateş etmesi lazım sonra ben üstüme sorup onay alıp öyle karşılık vermem lazım yoksa o teroristi vurduğum için ben suçluyum diyor
Mom54755 Akkoyu yok daha neler bu nasıl bişey ya saçmalık ne zaman ateş edicek o serefsizler askerimizi öldürdüjten sonramı
hepoyleolurzaten Akkoyu Ben daha küçükken duymuştum buna benzer bir şeyi babamın arkadaşı anlatmıştı, abi gidiyoruz buluyoruz mağaralarını inlerini önünde bekliyoruz emir gelecek vuracağız diye bize geri dönün diyorlar hiçbirşey yapmadan geri dönüyoruz demişti.. Hiç unutmadım hiç 😠
Mom54755 Semy Allahım canlarını alsın onların perişan olsunlar onları savunanın bizim ülkemizde yaşamaya hakkı yok Allah belalarını versin bi şehit haberi geldiğinde benim ciğerim yanıyo ya Allahım onlarında canlarını yaksın
Akkoyu Mom54755 sırf bu lanet kuralları yüzünden kaç defa kulesine roket yedi eşim kaç ASker yara aldı o roketlerden roket yediler izin aldılar ateş attılar ama bilin be oldu ? O onay gelene kadar adamlar kaçtı
hepoyleolurzaten Esraali kendi ülkemizde biz yabancıyız. Daha doğrusu onlardan olmadığımız için, onların fikirlerine sahip olmadığımız için (çünkü çok şükür bi aklımız var ve düşünebiliyoruz) terörist vatan haini vs ilan ediliyoruz 😶
Kubra_K Semy Z kuşağından benimde umudum var ama su an 22-23 yaşındaki bi insan hayatinda farklı bir iktidar görmedi malesef😂 hem umutluyum hem üzülüyorum onlar için..
Akkoyu hepoyleolurzaten hala aynı sistem değişen bişey olmadı mesela yerlerini buluyorlar a malzemeyle vurup dağıtma imkanları varken b malzemeyle sadece ufak zarar verdiyorlar neden dedim mühimmat pahalı izin vermiyorlar savaş çıkarsa o zman kullanırız diye kullandırtmıyorlar dedi
Aybuss Hükümet Türk milletini yok etmeye çalışıyor… Açık ve net… Rabbim akıl fikir versin insanlarımıza