Semy Çok çok haklısınız. İnsan gördükçe kahroluyor ya o kadar kötü ki her yerde eş zamanlı yangınlar kimin yaptığı o kadar belli ki. Ankarada da askeri ormanlık alanı yakmaya çalışan birini yakalamışlar bi yerde gördüm inşallah hepsinin suçlusu bulunur bi şekilde. İnsanlar hayvanlar çok kötü durumda