Zeyna27 Atlans normal kaset testte o yüzden mi çıkmadı acaba kuzum erken gebelikte çıktı demi seninki benimde 14. Gün normal gebelik testi negatif yarın adet günüm
Flyderndkk Benim de bugün adet günüm. Dün test yaptım negatif. Adette olmadım ama sanırım geç yumurtladım. Göğüs ağrısından başka bir şey yok. O da her adette olan bir şeydi. Sanırım yine adet olacağım :(
Zeyna27 Happykariner bende bugün 14. Gün klomen çatlatma iğnesi sonrası maalesef negatif ve bu ay 2. Denememdi bakalım önümüzdeki ay yine devam mı farklı bişey mi yarın adet olmam gerek
Atlans Zeyna27 kan ver istersen direk canım varsa düşükte olsa görürsün takip edersin en azından hem aklında soru işareti kalmaz.
Zeyna27 Atlans ya gitmek istemiyorum kan vermeye umudum zaten kalmadı da yine de hangi ilişkide hamile kaldığımızı bilemiyoruz geç döllenme olabilir mi çatlatma iğnesi ile bilmiyorum Kİ
Atlans Zeyna27 yani benim değerim eğer sağlıkla yükselirse inşaAllah,, internetten vs araştırmalarıma göre çatlatma iğnesinden 5 gün sonraki ilişkimizde döllenmiş oluyor. Öyle düşün
Zeyna27 Atlans inşallah öyledir geç olurda geç öğrenirim inşallah dua et bana sende benim dualarımdasın kuzum
Atlans Zeyna27 çok dua ediyorum canım tüm anne olmak isteyen ve bekleyenler için, Rabbim en doğru ve en kısa zamanda sevindirsin hepimizi. Sağlıkla doğsun bebelerimiz inşallah ❣️
Flyderndkk Happykariner Hayır olmadım bu sabah tekrar test yaptım negatif. Adet olacağım sanırım. Biraz kasık ağrısı başladı
Happykariner Damlakrdg kan verdim sabah kuzum adet belirtim de yok gebelik belirtim de yok valla 4 de gel dedi doktor ama e nabıza daha erken düşer belki
Damlakrdg Happykariner bendede bis Happykariner bendede bisey yok valla benim mide bulantim oluyo ya belki psikolojiktir insallah olmayiz canim hayirlisi ❤️ Haber edersin☺️❤️
Damlakrdg Happykariner 2gun once yaptigimda negatifti pek umudum yok canim yapipta uzulmek istemiyorum bi kac gun daha olmazsam gider kan veririm insallah ilk bebeğimi sürpriz olarak ogrenmistim 10haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum simdi korkuyorum tsh degerimde yuksek ilac kullaniyorum