Valla benim bu gün regli günüm 29 Temmuz bakalım ne olacak bende reglime 4 gun kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı üzüldüm ama iki gün önce kahverengi leke gördüm azıcık regli olurdum normalde o lwkeden sonra yarın olmazsam ayın 1 inde test yaoicam yine inşallah sizlerde gebesinizdir Rabbım isteyen herkese nasip etsin