Flyderndkk Happykariner Hayır olmadım bu sabah tekrar test yaptım negatif. Adet olacağım sanırım. Biraz kasık ağrısı başladı
Flyderndkk Damlakrdg Napalım hayırlı zamanı değil demek ki. En güzel zaman da sağlıkla gelsinler inşallah
Flyderndkk Damlakrdg yok hayır göğüs ağrım arttı adet olacağımı düşünüyorum. Olsa dün testte çıkardı herhalde
Damlakrdg Flyderndkk hayirlisi olsun insallah canim benimde dunden beri lekelenmem var normalde dun adet gunumdu ama dunden beri kahverengi pembe leke seklinde geliyor peceteye normale donmedi adet gibi degil yani
Flyderndkk Happykariner 1 hafta bekleyeceğim olmazsam o zaman kan veririm. Ama 2 kez test yaptım negatifti o yüzden gebelik olacağını düşünmüyorum.
Flyderndkk Happykariner göğüs uçlarım da ağrı arttı. Arada karın ağrısı gibi olup geçiyor. Onun dışında bir şey yok. Çok umutlanmak istemiyorum çünkü cuma günü test negatifti
Happykariner Flyderndkk benim de cuma kan testi negatifti senin kaç gün geçti benimki bugünle birlikte 3
Flyderndkk Happykariner 29 u görünüyordu takvime göre ama 17sinde doktora gitmiştim. Henüz yumurtlama olmamış demişti. O yüzden bir kaç gün gecikeceğini tahmin ediyordum.
Flyderndkk Damlakrdg benim genel de adetten bir iki gün önce kahverengi lekelenmem olur. Öyle bir şey olabilir mi?
Damlakrdg Flyderndkk benim adetlerim duzensiz canim her ay farkli tarihlerde oluyorum ama daha once hic boyle olmamisti adet kanı rengindede degil soluk kirmiziyla kahverengi arasi ama neden boyle bilmiyorum