Gunes_84 Kmndas inan bende onu düşünüyorum Şuan 4 kilo hatta fazlası bile olabilir dedi doktor. 1 haftaya kadar 4500 kg olur nasıl doğurcam çok merak ediyorum
Gunes_84 Burculi06 ultrasona çok takılma canım kafası büyük değildir. Büyük olsa bile 1-2 cm fark vardır oda normal yani. Sıkma canını sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏼 🌹
-Cansu- Gunes_84 canımm maşallah bizde 38+4 3500 kiloyduk 1 hafta önce şimdi 4000 kilo olduysa nasıl doğucak diye düşüyorum hiç sancı fln de yok. 4 kilo üstü normal doğuma cesaret etmeye korkuyorum canım ben maşallah sana 😍
Gunes_84 -Cansu- oy maşallah sana da canım 🥰🧿 inan bende korkuyorum nasıl olacak diye. Rabbim yardım etsin bize inşallah 🙏🏼
AylinCk Gunes_84 yA benim bebişte yavaş kilo alıyor acaba ilerleyen haftalarda daha çok alır mı 😓😓36. Haftayı doldurduk
Gunes_84 Kmndas doktorum 15 gün önce gittiğimde çatı muayenesi yaptı çatın dar normal doğum zor dedi. Dün de suni sancı veririz dedi 1 hafta içinde sancı açılma olmazsa. İnan bende anlamadım bişey 😕
zcelik Gunes_84 hayır bide kız erken doğar dediler bi heves 38 den beri bekliyoruz yokkkk gelen giden 🙄
Gunes_84 zcelik bende kız bebeler erken gelir diye biliyordum ama şimdiki kızlar gamsız çıktı. Erkekler daha çabuk geliyor 😅
Bulutsevdasi Gunes_84 bende sizinle aynı durumdayım. Bebek 4 kg geçmiş. Cuma günü kontrole gidicem . 39 haftalık olduk. Devlette mi yoksa özelde mi dediler böyle
Gunes_84 Bulutsevdasi özelde canım. Bundan 15 gün önce gittiğimde çatı muayenesi yaptı çatın dar normal doğum zor dedi. Ama dün 1 hafta daha bekleyelim açılma vs olmazsa suni sancı veriririz dedi anlamadım inan😕
hunilianne AylinCk olsun hiç dert etmeyin benim kızım da çok az kilo alıyordu 2800 gr doğdu ama gayet sağlıklı çok şükür😊
buiyimi Gunes_84 ben ilkini 3900 doğurdum o bile zor oldu dahada kilo almadan doğsun istiyorum inşallah hakkımızda hayırlısı olur. 4 kiloyu geçince insan bi korkuyor 🤷🏼♀️
Gunes_84 buiyimi korku stres aldı başını gidiyor. Sağsalim kucağımıza almak nasip etsin inşallah 🙏🏼 kolay doğumlar yaşayalım 🙏🏼☺️