Gunes_84 35duygu34 aynen öyle sağlıkla gelsinler de beklicez napalım. Artık onlara göre yaşıycaz hayatımızı 😂
Gunes_84 Elisammmbade bundan 15 gün önce falan çatı muayenesi yaptı çatın dar dedi normal doğum zor dedi ama dün gittiğimde 1 hafta daha bekleyelim sonra suni sancı veririz dedi bende anlamadım açıkçası.
hunilianne Gunes_84 2 kere gebelik yaşadım ikisinde de 39u göremedim ki😁 oğlum erken doğdu 34 haftalıkken, kızım 37de geldi, 1 aylık oldu henüz 4 kiloya ulaşamadık sizin kıza maşallah karnınızda geçmiş benimkini😁
hunilianne AylinCk olsun hiç dert etmeyin benim kızım da çok az kilo alıyordu 2800 gr doğdu ama gayet sağlıklı çok şükür😊
Gunes_84 Mamosunannesi hamileliğim boyunca bol bol ıspanak pişirdim yoğurtlu ıspanak yedim. Son 1 aydır taşınma işleri vardı.Ankastre aldık uzun süre gelmedi geldi bu kez servis bekle derken Ocak olmadığı için hep dışardan yedik.
Zmr_49 Gunes_84 YouTubede hamile yürüyüşü yazarsanız eğer evde de yapabilirsiniz.hem yürüyüş hem egzersizler var Ben yapıyorum 36 haftalığım sancılarım çıktı nst de bence bu yürüyüşlerden oldu o hafta baya yapmıştım çünkü
rosatue Zmr_49 ay yazdım ama hangisi acaba? Bugün randevu saatine kadar bu bebeyi kanala sokmam şart 😂😂😂YouTube kanalının ismi nedir
Gunes_84 Zmr_49 bende yürüyorum merdiven inip çıkıyorum. Nst de sancılar var ama ben hafif hafif hissediyorum
Zmr_49 rosatue Elçin Demirel diye yazın çıkar20-30- 40 dakikalık olarak var bide instagramda Sema Nur Aşık diye yazarsanız reelslerde doğuma hazırlık egzersizleri onlarda çok işinize yarar
Elisammmbade Gunes_84 alla alla devlet hastanesi mi? Bende devlete gidiyorum şuan 39+4 haftalığim geçen hafta kilosu 3950 çıktı büyük ihtimalle 4 u geçer omuz takılması yaşanıyor normalde sezeryanla alırız yine duruma göre bakıp demişti
Gunes_84 buiyimi korku stres aldı başını gidiyor. Sağsalim kucağımıza almak nasip etsin inşallah 🙏🏼 kolay doğumlar yaşayalım 🙏🏼☺️
Gunes_84 Bulutsevdasi özelde canım. Bundan 15 gün önce gittiğimde çatı muayenesi yaptı çatın dar normal doğum zor dedi. Ama dün 1 hafta daha bekleyelim açılma vs olmazsa suni sancı veriririz dedi anlamadım inan😕
Bulutsevdasi Gunes_84 anladım. Senin catinda müsait değilmiş. Normal doğuma niye zorluyorlar ki. Bence doğumdan önce ayrıntılı tekrar görüşun derim. Sezeryan olacaksaniz sonunda suni sanciyi boşuna çekmeyin bari
Gunes_84 zcelik bende kız bebeler erken gelir diye biliyordum ama şimdiki kızlar gamsız çıktı. Erkekler daha çabuk geliyor 😅
Gunes_84 Kmndas doktorum 15 gün önce gittiğimde çatı muayenesi yaptı çatın dar normal doğum zor dedi. Dün de suni sancı veririz dedi 1 hafta içinde sancı açılma olmazsa. İnan bende anlamadım bişey 😕
Gunes_84 Elisammmbade yok hayır özele gidiyorum. Bana da tuhaf geldi. Çünkü doktorum çatın dar olduğu için bebek de iri omuzlar çıkarken sorun oluşabilir demişti. Ama dün tam tersi suni sancı dedi. Çarşamba günü tekrar gittiğimde konuşucam yani risk varsa neden normal doğurtsun İnan bende anlamadım.
Bebegimlebihayat Gunes_84 benim bebişte 4.kg doğdu sezeryana alındım iki gün suni yedim ve öldüm öldüm dirildim zaten iri çocuk gelmek bilmedi. Çok yorgun düşmüştüm artık.Ultrasonda 3.600 galan çıkıyordu ama 4 kg doğdu yani ultrasonda net kilo görünmüyor ama gerçekten çok zor risk.Direk vücudunu yormadan sezeryan yaptıraan daha rahat olur…