Gunes_84 zcelik millet 36-37. Haftada doğuruyor biz neden böyleyiz 😂 bizimkiler rahat içerde sanırım. Çocuklar çıkacak tekrar karantina başlıcak vakalara bakılırsa onlarda haklı 😂
zcelik Gunes_84 hayır bide kız erken doğar dediler bi heves 38 den beri bekliyoruz yokkkk gelen giden 🙄
Gunes_84 Alev16 Hurma yiyemiyorum 😔 midem kalkıyor. Başka bişey yiyemiyormuyuz doğumu kolaylaştıracak?
Ezgiparlak 39+1 bende doğuramıyorum belirtim yok hiç bişey yok yarın kontrolüm var bakalım ne olacak🥰
Gunes_84 Ezgiparlak ah nolcak bizim bu halimiz? Yaklaştıkça stres korku heyecan mutluluk hepsi karıştı.
Ask_hosmus Gunes_84 gelmek bilmiyolar yaa ne inatçı çıktı 2021 bebekleri 😂 bna suni veremicekler yarın nst ye giricem bakalım inşallah bişiler çıkar 😂 bu arada benm doktorumda doğum pozisyonu almış dedi ama kanala girememiş daha beyefendi beklemedeyiz son 7 🙄
Vaveylaa Bende 39 um. Merdiven inip çıkıyorum, hurma, ahududu çayı. Tık yok. 2 kere perine masajı yapmaya çalıştım ama çok beceremedim sanırım. Bir arkadaş sıcak suya oturdum yazmış, en sonunda onuda yapacağım galiba. Suni sancı hiç istemiyorum.
Gunes_84 Vaveylaa İnşallah suni sancıya gerek kalmadan doğururuz canım🙏🏼 Sağlıkla gelsinler de öyle de böyle de çıkacaklar 🥰
35duygu34 Gunes_84 bende de bi kaç noktada sancı cıktı ama doktor hıc bısey demedı 39+2 yim bende beklemedeyım 😃
Vaveylaa Gunes_84 nst de kaçlarda olunca sancı var diyorlar. Benimki 10 u geçmedi hiç sanırım.gerçek doğumda 100 ü buluyor diye biliyorum
35duygu34 Minikturtageliyor doktora soyledın mı bu durumu canım plasenta yaşlanması dıye bı durum var ve bebek kılo kaybı yaşayabiliyor bu durumda ihmal etme
Burculi06 Gunes_84 39+5 gelen giden yok malesef 😞 yapmadığım kalmadı üstelik kafası büyük diyorlar hayırlısı
Gunes_84 Burculi06 ultrasona çok takılma canım kafası büyük değildir. Büyük olsa bile 1-2 cm fark vardır oda normal yani. Sıkma canını sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏼 🌹
Kmndas Gunes_84 maşallah bu kiloda normali bekletiyorlar benim bebeğim 3650 doktor 4 e yaklaşırsa sezeryan dedi bende 39+3 üm gelmek bilmiyor kız cumartesi çatı muayenesi olcam bakalım inşallah sağlıcakla alırız bebeklerimizi kucağımıza ❤️
Gunes_84 Kmndas inan bende onu düşünüyorum Şuan 4 kilo hatta fazlası bile olabilir dedi doktor. 1 haftaya kadar 4500 kg olur nasıl doğurcam çok merak ediyorum
buiyimi Gunes_84 bende bu gece tam 39 hafta olacağım ama doktorum 41 e kadar bekletmek istiyor. Kilosu 3.150 idi normali bekliyoruz 🤦🏼♀️ ama bir anda kilosu artmaya başladı ilk gebeliğimde de böyle olmuştu
Gunes_84 buiyimi bana doktorum öyle dedi de benim 1 hafta sonra bebek olur 4500 kg nasıl doğurcam inan bilmiyorum
Dudu21 Vaveylaa benim sancılarım 90-100 ü buluyor ama 8 dakikada bir oluyor nste de doktor eve geri yolladı
buiyimi Gunes_84 ben ilkini 3900 doğurdum o bile zor oldu dahada kilo almadan doğsun istiyorum inşallah hakkımızda hayırlısı olur. 4 kiloyu geçince insan bi korkuyor 🤷🏼♀️