Ekimi de ben kapatiyorum uygulamaya göre 31 Ekim 🥰 normalde hiçbir şeyi yoktu yavrumun bu 3 gündür hızlı bir tempo ile kuvetinden kıyafetlerine kadar ayarladım alt değiştirme örtüsü yaptım sürpriz pike, havlu, patikler ,çoraplar her şeyi tamam çok şükür ilk 4 ay giyebileceği kadar kıyafeti oldu bebek arabası da şuan almaya niyetim yok sadece oto koltuğu alicam zaten kış bebeği doğduktan sonra alırım diye düşünüyorum Eylül başında beşik ve odasini tamamen hazırlar ve inşallah sağ salim doğururum 🥰