Parsss balbocegimm 27 haftalıgım odamız boyanıyor haftaya mobılyalar gelecek sonra eksıklerimizi tamamlayıp dirrk yerlestırmek istiyorum şimdi ne aldıysam kendı dolabıma tıkıştırdım😅 ılk öğrendiğimden beri alışveriş yapıyorum ay bitmedi ya hiç bitmicek gibi😂🙈🙈
Hilal_cskn38 Mom54544 haklısın İnan kafa yorgun benimde hıcbırseyi kaldırmıyor bizde Ağustos sonu alışverişe çıkacağız eşimle
SultannnnnnN [silindi] neler hazirladn cnm cantaya bilgi verirmsn vede nasl canta aldn sicakmiki hepsi
[silindi] SultannnnnnN hemen yukarıda yazdım canm alinanlari ama çantaya koymadım yikancak daha hepsi. Çanta sırt anne çantası aldım sığar sigmazsa ekstra çanta alırım☺️
Benimbebegim SultannnnnnN hacı şakir granül Matik ile mis gibi oldu birde unibaby yumuşatıcı aldım ama onu şu an kullanmadim ileride kullanırım diye düşündüm
ozlmcnkse Aleyynaa koku kullanmıyorum ama e bebegin kokusunu almayı düşünüyorum. Ben depend ve ped aldım her ikisini de zaten depend de 10 tane var. Hangisi ihtiyaç olursa artık
Kubbbraa 26 haftaliklar coşmuş herkes post acıyor 😀😀 hiç bisi tam değil duruuo öylece ne zaman yspicsn Allah bilir sıcaktan kolumu kaldıramıyorum daha dogum temizliği var 🙈🙈🙈 neyseki Ekim sonu daha var diyip diyip doğuma girmem ins
minikprensimmm123 SultannnnnnN Bugün bende yıkayacaktım hiç bir yerde tursil bulamadım bebeklere uygun ya dalinin şampuanıyla yıkasam olur mu ki acaba çamaşır makinesine zarar mı kimiside bulamıyorsan sabun rendele felan diyor
Benimbebegim SultannnnnnN ben şu an için nemnun kaldım deterjandan elde yıkadıgim bir üründe de kullandım bı sorun görmedim açıkçası görümcelerimde çocuklarına kullandı onlarda memnunlar
MercimekveAnnesi16 balbocegimm benimde hala eksiklerim var ama kıyafetleri yıkamaya başladım bugün kurudukça ütülüyorum zor işmiş belim koptu resmen oturarak yaptığım halde aslında daha erken ama ben ilçe değiştiricem 1 ay erken gidicem o yüzden erken başlamam gerekti iyiki de başlamışım bi kaç hafta sonra hiç canım istemezdi heralde 🙄
SevincGancali balbocegimm inşaAllah Ekim ortaları doğacak kızımız. Bir kaç gün önce ilk tulumlarını trendyoldan sipariş ettim. Henüz bir şey alınmadı başka. Bir -iki haftaya bir az daha almayı düşünüyorum.
nursheenn balbocegimm Ben daha hiç bir şey almadım haftaya başlamayı düşünüyorum inşallah şuan liste yapma aşamasındayım😀28+6 yız bu arada🤩
Merve-1109 balbocegimm 30+1 im ekim başı gözüküyor doğum daha sadece 10 lu hastane çıkışı var başkada bir toplu iğne yok onu da indirimde diye aldım😂😂😂 gamsızlıkta level atladım ama kendime söz verdim önümüzdeki hafta gidip herşeyi halletçem😂😂😂
-MinikMucizem- balbocegimm 10 Ekim görünüyor 29+5 olduk ama sezaryen olacağım 10 gün önce diye hesaplıyorum hep daha hiç birsey almadım ne kendime ne oğluma bitek oda takımını sipariş ettim geç geliyor diye oda ağustos sonu gelecek bende ağustos başı başlarım alışverişe zaten internetten sipariş vericem herseyi geldikçe yıkar ütüler kaldırırım valizimizide eylül ortası hazırlarım nasip olursa