balbocegimm Kıyafetler zaten ablasından kalma bir sürü var çok şükür. Tacım, terliğim, gecelik, pijama takımı lohusa vs yine var aynı cinsiyet şükür ondan da yırttık. Anne yani sepet besik aldık. Hersey hazir ama henüz yıkayıp utulemedim önümüzdeki ay başlarım suan daha erken gibi