Aysekilic Teşekkür ederim 🙏 plasenta dekolmanı denilen bir olay var, plasenta bebekten önce ayrılıyor rahimden, normalde doğum sonrası kopması gerekirken erken ayrıldığı için bebek oksijensiz kalıyor😔 ben bu yüzden kaybettim maalesef. Pıhtılaşma eğilimi olan kişilerde bu durumun olma ihtimali varmış ( kesin ona bağlayamıyorlar) onun haricinde yüksek tansiyon, sigara gibi etkenler de sebep olabiliyor ama bende bu ikisi yoktu, diğeri için de test yaptırdım ve eğilim olduğu ortaya çıktı. Bu gebeliğimde her akşam iğne oluyorum kan sulandırmak için.