Dnz_23 iki_tospik_annesii yeni görüyorum mesajınızı yaa kusura bakmayın .. ya bende bazen tamamen sıkıyorum bazen iğneyi çıkardıktan sonra tekrar sıkıyorum fışk çıkıyo korku doluyo içime