Dnz_23 hiç korkma kuzum ben hastanede yatmıştım hemşireler havasını alıyo damla ne demek bildiğin bir kere fışkırtıyolar onların gördükten sonra galiba rahatladım olan durum normal yani anlıyorum kayıpların olduğu için böyleysin bende öyleydim ama hiç bir şey olmaz Allah’ın izni ile bi kaç gün vurulmayan bile oluyomuş Ki bende bugün hiç vurulmadım mesela yarın da vurulmicam büyük ihtimal serkajdan dolayı, sağlıkla gelsin mercimek inşallah 🤍