Smfth Sedaaaa2 sade soda iç o da gaza çok faydalı. Bende 8+2 yim, çok şişkin karnım her gece sade soda içiyorum rahatlıyorum. Tavsiye ederim 🙂
Smfth Sedaaaa2 süt içiyorsanız laktozsuz deneyin. Beni sut de sisiriyor çünkü belki sizede de aynı durum vardır
Sedaaaa2 Smfth ben mesela şimdi duş aldım gene gazım var girerken yoktu yani anlamıyorum sütte ballı içiyorum bazen ama midem bulanmaya başladı öle yüzüne bakmıyorum artk çok degişik şeyler yaşıyorum cidden 😂
Hsbsk Sedaaaa2 olabiliyor bende ikinci kontrolümde yaşadım ayni durumu. Gazdan o kadar zor gordu ki. Bir gün önceden yediklerine dikkat et
ysmn_kck17 Sedaaaa2 Espiri bir yana inşallah bebeğini görür kalbini dinlersin güzel haberlerinle gel 🤲🌼