Sedaaaa2 Ya arkadaşlar yarın ben 6+3 oluyorum doktor randevum var inşallah kalp atışını duyarız die gidiyoruz yani o heycanla ama şöle bı sorunum var sabahları kalkınca gazım çok oluyor engel olur mu o gormemıZe falan cok taktm valla
[silindi] Sedaaaa2 evet olabilir yani bende aynı durumu yaşadım. Yoğun gaz var göremiyorum diyordu doktorum.
Burcu_NFUE Sedaaaa2 engel olmaz tabiki de . sabah aç karnına akşam yatarken ve ara öğünlerde A101 altınkılıç markası sade kefir içersen gaz sorunun son bulacaktır
ysmn_kck17 Sedaaaa2 Bende çok gazliydim görmemişti . 1 hafta sonra gitmiştim . O zaman görmustu kalbinide duymuştu tabi smdi doğduk 46 günlük olduk 🤭☺️
Smfth Sedaaaa2 sade soda iç o da gaza çok faydalı. Bende 8+2 yim, çok şişkin karnım her gece sade soda içiyorum rahatlıyorum. Tavsiye ederim 🙂
Drf Sedaaaa2 bebeği ve kalp atışını gördükten sonra bakmıyorlar diye biliyorum inşallah sıkıntı çıkmadan normal ultrasonda görülür alttan bakmaları sıkıntı😬
Sedaaaa2 Drf bugun yavrumun kalp atışını duydummm maşallah kocaman olmus 6 haftalık sanarken 8 haftalık çıktık 🥰🥰🥰🥰🥰
Sedaaaa2 ysmn_kck17 ha maşallah yaaa 🥰🥰🥰darısı tüm anne adaylarına inşallah ama özellikle ben corapla neyim pikeyle yatacam sırf hava alınca gaz birikiyor inşallah duyarız yoksa gecmez o bi hafta 😂