Sedaaaa2 evet benden de aldılar kan baya test istedi doktor ve iyiki de istemiş hepatit varmış bende hiç bilmiyormuşum🙄bakalım diger testlerinde çıkmasını bekliyoruz çıkınca kontrole gidecez ben daha o duyguya giremedim ya sağlıklı mı sağlıklı ilerleyecek mi düşünceleri daha yoğun bende şimdi