nazlisamac35 korkma kuzum sağlıkla kucağına alda gerisi önemli değil bende normal doğurmak in neler neler yaptım ama ne sancım vardı ne açılmam 1 cm bile yoktu sonunda suyum azaldığı için kontrole gittiğim gün sezeryana aldı doktorum. Korktuğum kadar değilmiş ama şuan o korkularından eser yok hepsi unutuluyor 😍