Esinns Bugün tam 40+0 ve herkesin iyi misin doğurmadın mı daha demesi beni daha da heyecanlandırıyor kızım olucak ama inatçı çıktı minik 😊 cuma kontrole gidicem 1 parmak açıklık tı pazartesi suni ile yayılım yapılır mı korkuyorum açıkçası hayırla gelsinler
Mirayy2 nazlisamac35 hiç korkma canım demekki zamanı var daha dün gece hiç beklemediğim anda saat 3.30 da sancılarım geldi 7 8 dakika da bir geldi sonra 5 dakika sonra 3 dakikada bir olmaya başladı sancılarım suyum gelmedi ama suyum gelsin sonra giderim diyordum ama sancılar çok olunca sabah 7 de hastaneye gittim doğuma aldılar hemen beklemedim hiç suyumu da doğum anında patlattı ebe çöm şükür geçti gitti ☺️ Rabbim doğum bekleyen herkese nasip etsin BÖyle doğum inşallah 🤲🏻
Minik1bey nazlisamac35 korkma kuzum sağlıkla kucağına alda gerisi önemli değil bende normal doğurmak in neler neler yaptım ama ne sancım vardı ne açılmam 1 cm bile yoktu sonunda suyum azaldığı için kontrole gittiğim gün sezeryana aldı doktorum. Korktuğum kadar değilmiş ama şuan o korkularından eser yok hepsi unutuluyor 😍
nazlisamac35 Mirayy2 bende dayanamiyacagim noktaya gelene kadar evde sancı cekmeyi dusunuyorum bakalim sancim gelirse tabi
Mirayy2 nazlisamac35 hiç merak etme zamanı gelince gelecek bir anda strese girme canım ama sancın 3 dakikada bire inerse hemen git tabi hastane yakınsa çünkü bu aralıkta gelen sancılar artık doğum başlamış demektir.
nazlisamac35 Mirayy2 çok şukür hastane 5 dakikalik bir mesafede o yuzden son raddeye kadar evde sancilarimi cekmeyi dusunuyorum
Mirayy2 nazlisamac35 inşallah sağlıkla kendi sancılarınızla kolay doğumla alırsınız kucağınıza bebişinizi 🥰