Mega123 UsanmazPandaaa Bizim günlerimiz yakın canım ilk doğum mu günü aldım dedin de bana doğum için hiç bir şey denmedi de
a_burcu_bur UsanmazPandaaa canım uygulamaya göre mi son 68. 4 ekime göre mi 😝 ikinci doğum olduğu için mi şimdiden belli. Ben de sezaryen düşünüyorum da 🙏🏻🥰
UsanmazPandaaa Mega123 yok kuşum ikinci sezeryanım 🌺 ilkim 39+4 de oldu buda 38+4 de olacak bu gün planlama yaptık doktorumla 🥰
Minnakkkk Zeynep_44 ara ara degısık Bi agrı lar oluyor geciyor ama gece yattıgımda donerken ayaklarımı oynattıgmda vajinamda cok agrı oluyor siz ne durumdasınız