UsanmazPandaaa Mega123 yok kuşum ikinci sezeryanım 🌺 ilkim 39+4 de oldu buda 38+4 de olacak bu gün planlama yaptık doktorumla 🥰
Mega123 UsanmazPandaaa Anladım canım 😇 kilosu ne kadar minnoşun şikayet durumun ne. Benim ki kendisini sıkıp taş gibi yapıyor nefes alamıyorum😒
Mega123 Derin_deniz01 Yaaa canım benim inşallah ağrısız sızısız kolay hayırlı sağlıklı doğum olsun rabbim kolay eylesin bir avazda kurtarsın. Sende bize dua etmeyi unutma kuşum 😘
UsanmazPandaaa Mega123 elhamdulillah şikayetimiz baş dönmesi çarpıntı harıç yoktu oda kansızlıktan dolayıymış tedaviye başlayacagım 1250 gram 39 cm olmuş çok şükür ♥️♥️ Ahh o sertleşmeler canımı alıyor kasılıncaa😂😂😩
Minnakkkk Zeynep_44 ara ara degısık Bi agrı lar oluyor geciyor ama gece yattıgımda donerken ayaklarımı oynattıgmda vajinamda cok agrı oluyor siz ne durumdasınız
Zeynep_44 Minnakkkk valla benimde karnımın alt kısmında ve vajinamda çok ağrı oluyo ayaktayken yatarken hiç dönemiyorum bazen ağrıdan kitleniyorum
prensannesi37 Mega123 amin inşallah 🤲🥰 son 52 gün güç geçtikçe yaklaşıyoruz miniklerimize ama gün geçtikçe de ağırlaşıyoruz 🥰
prensannesi37 Mega123 eşim de bana pandam diye sesleniyo 🤩 hamilelikde bam başka bir biçime bürünüyoruz karın büyüklüğünden🥰