Mrvklnc Bence şırınga daha kullanışlı ben 49 gün önce doğum yaptım ve hastanede2 gün sütüm gelmedi orada ki hemşireler şırıngayla vermişti. Ama daha şimdiden böyle düşünmeyin inşallah gelir hemen sütünüz ☺️ Ben biberon koymuştum yanıma ama hemşireler mama vermeye bile karşıydı biberonu hiç göstermedim şırınga ile azar azar verdiler doğumdan 3 gün sonrada sütüm geldi. Gelmezse etmezse diye düşünmeyin gelicek ve gerek kalmicak diye düşünün 🌸