Mrvklnc kim ne derse desin insana annelik duygusu doğuştan verilen birşey aslında cahil değiliz sadece bebeklerimize yanlış birşey yapicaz korkusu var halbuki onları en iyi anlayan biz olucaz zaten onlar kendilerine çok güzel baktiriyor . Sağ salim kavusun bebisinize 🤲