Mrvklnc dediğn gibi canım mücadele etmek lazm bnde sezeryan oldum ve ilk gün göğüs ucum küçk oldğu için tutamadı göğüs ucu aldım yine tutamadı mecburiyetlikten hastane mama verdi ertesi gün eve çıktıktan sonra denedim defalarca kaşığa sağdım duş aldım tuttu şükür dedim göğüs uçlarım yara oldu manuel pompa denemiştim (Lonolin) krem sürdüm oda geçti sütüm yavaş yavaş gelmeye başladı 13 günlk oldk şükür ilk günlerde sütüm tam yetmedği için mamayı kaşık ve şırıngayla verdim sende öyle dene istersen rabbim sağlklı sıhhatli doğup emzirmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻