Ezgiparlak 39+1de doğum yaptım benimde hiç açılmam yoktu doktor en az 3 haftan var demişti ama ben yerleri eğilerek sildim doğumdan 1 gün önce de balkonda kolidor yolluklarını yıkadım 😃 ağrılarım olunca doktoru aradım açılman yoktur yalancı sancıdır ama gel bakalım dedi 4 santim açılmam varmış meğersem, hemen yatış oldu çok şükür kavuştum hayırlısı ile bebeğime ❣️