Ezgiparlak Gelmekte olan gelmiyorrr ? Hanımlar açılma için neler yapıyorsunuz en gittiğimde hiç açılmam yoktu..
GLshkrasln Ezgiparlak bende bir gün sonra 38 olacağım açılma için daha yeni iki gündür başladım keşke daha erken baslasaydim diyorum perine masajini bı kere denedim ama okadar canım yandı ki bı daha yapar mıyım bilmiyorum 🤦🏻♀️ squat en az 20 tane yapmaya çalışıyorum bu şiş ayaklarıma o bile mucize gibi zaten 😂 birde hurmaya başladım dün bugün de ada çayına başlayacağım artık birinden biri ise yarar inşallah 🤦🏻♀️😂😂😂
Minnakkkk Ezgiparlak 38+3 hic belirti yok arada ufak bişeyler oluyor diyorum geliyor galiba ama tık yok 😀 bişey yapmama gerek yok zaten cokcç hareketli bir hamilelik gecirdim artık gelsin 😀 bakalım haftasonu kontrole gidicem ne cıkacak
Nurssss Ezgiparlak 38+5yatarken nefes alamıyorum artık hal kalmadı hiçbir belirti yok nişan falan gelmedi şöyle bi suyum gelse doğum başlasa diye bekliyorum biz patlatamıyozmu bunu😅
Ezgiparlak GLshkrasln ahhh son pişmanlık neye yarar🤗 bende yürüyüş yapıyorum squat çömelme yerleri elimle siler oldum pilates topunun benden çektiği var zaten ama açılma yok Perşembe kontrolüm var bakalım nolucak ☺️ İnşallah açılırız hemenn
Derensmom Bende yarın 38 hafta olacağım bebek hareketleri cok yavaşladı hareket etmiyor gibi sizde de durumlar aynı mı
Ezgiparlak Derensmom ben hala çok net hissediyorum ya öyle bir oynuyor ki canımı acıtıyor bazen.Soluna doğru yat az oynadığında hareketini daha net hissedebilirsin
Rumi123 Ezgiparlak evet maşallahları var son günlerde sakinler diyorlar ama bizimkiler maşallah pek sevdiler yerlerini 39+2 olarak söylüyorum nunu doktor kontrolünden geldik doktor bugünde doğurmuyorsun diyo 😂
Cdlmeryem 39+3 sabırsızlanıyorum artık. Açılmam var mı bilmiyorum ama perine masajı, hurma ve ada çayı, plates topu, daha sık iliski yasamak gibi seyler uyguluyorum
Tekirannesi 39+2 1 cm açılmam var Cumaya yatış verdi doktorum kendi sancım la açılmama doğum yapmak istiyorum adaçayı içiyorum düzenli hurma yiyorum squat merdiven ve ilişki hiç denemedim cumaya kadar inşallah açılmam ilerler artık çok zorlanıyorum
Ezgiparlak Nurssss vallahi bende çok düşünüyorum nasıl patlar bu su diye sıcak havalarda çekilmiyorda biran önce kucagıma almak istiyorum kızımı ama nafile🤣