korkmazkubra insan korkuyo işte ya 41 e kadar kakasını yapar falan diye, benim 2. Doğumun 41. Haftadan sonra oldu yine suni sancıyla bebek kakasını yapmıştı 6 gün yattı küvözde. Bunu riske atmak istemiyorum 40+2 de suniyle başlatalım dedi doktor tamam dedim cuma günü İnşaAllah kazasız belasız