melegim_ve_ben hahaha çok mantıklı😂😂 biz böyle diyoruz da hiç durumu olmayıp sigortası olmayan insanlar var valla..
Ben anestezi yoğun bakımda yattım ölümden döndüm, hastaneden çıkınca bi baktım mesaj geldi… Sgk tarafından 9998 tl karşılanmıştır.. Yanlış okumuşum kalbime iniyordu , karşılanmamıştır okudum ilk😂 Allahtan eşim yanımdaydı da kalp krizi geçirmeden doğrusunu okudu