poyrazinannesi3547 MeltemKaplan yaa çok saol canım bi bakym birde şey var gaziemir tıp merkezi o 110 muydu 150 mydi neydi onu blyom gazikent nerde oralardamı ben karabaglardaym olmadı oraya gderm
Selen_eymen poyrazinannesi3547 gazikent Fahri Temiz çok tecrübeli riskli gebelik şere de bakıyor sigorta varsa 90 yoksa 150 muayene ücreti.
SusamTanecigi minikoglumm özel kliniğe gidiyorum 300 lira ödüyorum ekstra devlet hastanesine gideyim Bi muayeneye olayım farklı doktor görüşü alayım dedim randevu bulamıyorum haber vermeleri için bişey oluyor onuda yaptım ama yok
balarisi06 minikoglumm keşke bizfe 150 ye muayne bulsak da gitsek Ankara da fiyatlar uçuk 250.300.350.diye gidiyor 550 ye bile muayne ücreti alan var doğum desen 9 ve 10 bin bandında özelde sizin yine iyiymiş 🤒
DNZMHMHT Zezz devlette sıra gelse bile ilgilenmiyorlar ki yani doğru dürüst bilgi bile vermiyorlar kovar bibi davranıyorlar. Insanlar mevbur özele gidiyor . Benim sigortam yok eşimde calismiyo mecburen bi iki defa devlete gittim ama bin pişman oldum inanın onun dışında bi şekilde muayene parasını biriktirip özele gidiyorum en azindan ultrasonda bebeğimi görüyorum boyu kilosu sağlığı hakkında bilgi alıyorum icim rahat dönüyorum eve
Mervehtp81 DNZMHMHT kesinlikle benimde tek.ozele gitmemdeki amaç buydu ama son haftaya gelince devlete geçtim Napayim maddi biraz zorlandik
Gizemnurrr minikoglumm gene iyi biz gittik 300 tl randevu. Kizimda da 300 du baska bir doktor 6 aylikken zamn geldi 400 oldu bir anda fiyat yinede gayet iyi bence
Susamtanem2 poyrazinannesi3547 ben hep devlete gittim 1 kez cinsiyet için hayat Hastanesi’ne gittim en uygun o ama orda doğum yapmayı düşünmüyorum muayene ucreti olarak ata sağlıkta uygun ama doğum 5 bin bir de sada var muayene 165 doğum uygun 3500 diye biliyorum
poyrazinannesi3547 Susamtanem2 aslnda ben özel klnige gttim cinsiyet için ama 1i daha desin istiyorum yoksa biliyorum ama emin olmak için çümkü şuan çoğu soruyor haftaya dedik artk insanlara
poyrazinannesi3547 Susamtanem2 gazileri aradık 90 tl dediler bakalm bi oraya gtcem memnun kalrsam devlete ayda 1 kerede özele giderm inşallah
Rumyy Ankara’dan Ufuk Hastanesinin bir doktorunu övmüşlerdi, onun için arayıp randevu sorduk 400 lira dedi randevuya 😳 Bizde o gün bugündür devlete gidiyoruz ya. 30 hafta olduk
Mervehtp81 minikoglumm valla bende özele gidiyordum 250 tl muayene ucreti devlete başladım evet sıra bulmak zulüm resmen uctu fiyatlar allah sonumuzu hayir etsin
DNZMHMHT Mervehtp81 bende iste dedim 38 39 umda son k9ntrolume kendi doktoruma zaten gidicem diye bu seferlik muayene parası vermemek icin 35 haftalık kontrolumde devlete gitt8m ama deeigim gibi ne pozisyonu ne kilosu hakkında hic bilgi vermedi. Bazi devlet doktorlarına gore iyi ama yine eksiktir yani
minikoglumm Miniktosbaa yuuhh ben 150 tl ye üzülüyorum o parayı hastaneye 5 ayda ödedim ben ekstra şeyler haric