minikoglumm 230 olan muayene ücretimiz 262 TL oldu bizim de. Sırf bebiş iyi olsun diye veriyoruz.Ama çok fazla maalesef . Tüp bebek bir de bebisimiz.(4.denememizdi) Öyle çocuk yapın demekle olmuyor millet bu uğurda ne paralar ödüyor bu konuyu da ele alalım diyen yok.