Littlespy merhaba, mesajınızı şimdi gördüm, biz taburcu olduk, bebeğim de ben de iyiyiz, birbirimize alışmaya çalışıyoruz.
Tebrik ederim, korkmayın, haftanız o kadar da küçük değil, inşallah sıkıntısız bir şekilde kucağınıza alacaksınız. Şimdi nasılsınız, özel değilse neden erken doğum oldu.