sm21 sevmedim doktoru, sarılığı biz hastaneden çıkarken 14,6 ydı şimdi başkent hastanesinde14,4 çıktı yatış gerekiyor dediler. El mahkum yatırdık yine 😓 Çağatay hocaya tekrar sorduğumda gerek yok pazartesi tekrar bakılsın Medical Park ta dedi ama Başkent ısrarla arayıp çok riskli deyince korkup yatırdık yine 😔 inşallah çok uzun kalmaz, içim çok acıyor gerçekten sürekli ayrı kalmak zor geliyor 😓