sm21 Çok çok çok geçmiş olsun inşallah minik savaşçı da kısa sürede toparlanıp evinize gelecektir 🤲🏻 hastaneye sık sık gidip görmenize izin veriyorlar mı peki?
bu sene minikler genelde erkenci sanırım, benim de erken doğum riskim vardı 28. haftada gebelik kolestazından dolayı, çok şükür değerler düşmeye başladı riskin büyüğü geçti 31+4 olduk ama hala herşey olabilir tabii ki ☹️