Benim de eşimle durum aynı ama ikimiz de poZitif ben 0 eşim B
ilk çocuğum 0- oldu sorun değil dediler
ikinci babadan alınca benle uyuşmazlık oldu bebeğe iğne yaptılar ve uzamış sarılık oldu 2 ay sürdü geçmesi ama hiç yatmadan atlattık çok şükür. 3. Gebeliğim şu an ne olur bilemiyorum. İnşallah olmaz