Susamtanem2 bizde fetoterapi aldık bu durumlarda sarılık çok hızlı ilerlediği için risk almayıp yatış yaptık . Benim korktuğum düşük ve ya ileriki haftalarda kalp atışı durma , ölü doğum felan cnku ilkler de etkilenen çok nadirmis ama iknciler annede oluşan antikor yüzünden risk teşkil ediyormuş.