İyi akşamlar syni durumu bizzat ben yaşadım benim kan grubu 0+ eşimin ki A+ kızımın da A+ olduğunu öğrendim. Doğumdn bir kaç saat sonra sarılık oldu değeri 25e yaklaştı hemen yoğun bakıma alındı bı haftadan fazla yattı mavi ışık vs her şey aldı düzelmedi kanını değiştirmek zorunda kaldılar ki üç ay kadar daha devam etti çok şükür şimdi 3yasinda doktorumun bana dediği ilk gebelikte bir risk olmayacağı çünkü vücut bu olayı bilmediği için bebeği atamıyor dedi ama ikinci gebeliklerde risk oluyor dendi hatta düşük riskim vardi benim yeniden hamileyim progestan kullandım 28.haftada kontrol edeceğini söyledi artık bilmiyorum nasıl bir yol izlenecek iğne yapılıyor mu hiç bilmiyorum. Benim kızım çok etkilendi aramızda kk kan uyuşmazlığndan. Ama çok şükür bir hasar kalmadı. Yani var öyle bir uyuşmazlık