Sakinem212 DuaElf belli olmaz valla bazen kordona karıştırabiliyorlar 2 li testte çıktıysa değişmez bence 14 haftada gitsem belli olur mu sizce genelde 16 dan önce söylemiyor doktorlar
DuaElf Sakinem212 özele gidiyosanız 12. Haftadan sonra tahmin yapıyolar. İkili teste girmedim ben. Belki net konuşamaz ama tahmin yapar mutlaka 14.haftada
DuaElf Zynpoztrk benimde kızımda yine aynıydı doktorum bu haftalarda erkeğe benziyo demişti ama kızım oldu şimdi yine aynı yanılma payı büyük 😅
ebru_d_ Bende 14. Haftamda erkeğe benziyo dedi ama yanılma payı bırakıyorum dedi 18. Haftamda yine erkek dedi 😂 sağlıklı olsun inşallah hepsi 😍
mrsflowers DuaElf canım ben her gitmeme kıza benzetti doktor bu seferki gitmeme şüphelendi erkekten ve 24 haftalığım halen cinsiyet belli değil 😂😂
DuaElf mrsflowers ayy o kadar uzun süre belirsizlikte kolay değil 😅 sağlıklı olsunlar inşallah napalım 🐥
Minikkelebekrg DuaElf erkek tahmin eden doktorlar %90 biliyor. Çünkü erkeklerin orasında çıkıntı, kalça baş şekli vs ölçümlerinden anlıyorlar. Ama kız sanıp yanıldıkları oluyor. Seninde yüksek ihtimalle bebeğin erkektir
DuaElf Minikkelebekrg burda yazılanlara görede erkek deyip yanılan doktor çok olmuş ama :) olsun sağlıklı olsunlar da farketmez kız erkek 🌸
DuaElf Brcbrc3 hahahah baya baya göstermiş yani fotodan bile belli bence siz artık tereddüt etmeyin 😂
DuaElf Brcbrc3 hem o hemde bebeğin pozisyonuyla alakalı benimki pek kımıldamadı göstermedi çok uğraştı doktor 😅 kızım da öyleydi ultrasona gittiğimde hep hareketsiz olurdu doğdu tam tersi 😂
DuaElf Brcbrc3 ay benimkide çok oynadı ultrason cihazıyla hafif hafif vurdurdu dövelim seninkini kımıldasın dedi ama kar etmedi 😂
Eylul_2 Mom06226 Benim ilk hamileliğim de erkek çıkıntı var dedi 1 ay sonra kız olduğunu öğrendim hiç belli olmaz bekleyin ♥️